2012. július 8., vasárnap

Napfényturmix

A pillanat adta finomság ez a reggeli. Kaptam szüleim kertjéből sárgabarackot, ami mézédes, leveses, szétolvad a szájban. Igazi mennyei manna. Aztán érkezett menta is, ez a szomszéd kertjéből. Nagy levelű, messziről illatozó, harsogó zöld. Adott volt a két finomság, és persze az, hogy éhes voltam.


A recept:

4 sárgabarack 
1 dl zabtej/mandulatej/kókusztej/tej
1 dl víz
3 levél menta
1-2 kanál agave szirup/méz - én a vaníliás baracklekváromból tettem bele ugyanennyit

A barackot kimagozom, megmosom, majd héjával együtt a turmixgépbe rakom. Beleöntöm a tejet, a vizet, a széttépkedett mentaleveleket, és édesítem ízlés szerint. Összeturmixolom, majd pohárból vagy tálból magamévá teszem. Szórtam rá kukoricapelyhet, hogy egy kicsit ropogós is legyen. Mandulát is nagyon szívesen tettem volna hozzá, de az sajnos nincs itthon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése